Kas oled just alustanud või alustamas oma äriteekonda? See test aitab sul hinnata, kui hästi sul on läbi mõeldud oma toode, sihtgrupp, väärtuspakkumine ja hinnastrateegia.
Vastates 9 küsimusele saad teada:
🔹 kui selge pilt sul on oma ärist,
🔹 mis on sinu tugevused,
🔹 ja kus peituvad kasvu või arenduse võimalused.
Sobib ideaalselt alustavale ettevõtjale, kes soovib kindlamalt edasi liikuda.
1. Mis määrab sinu toote või teenuse väärtust kliendi jaoks kõige rohkem?
2. Mis on sihtgrupi määratlemisel kõige olulisem?
3. Millele keskendub hea väärtuspakkumine?
4. Milline hinnastamise lähenemine arvestab kõige enam seda, kui suure kasu klient sinu pakkumisest saab?
5. Mis on kõige tõhusam viis kliendi vajaduste mõistmiseks?
6. Mis on parim viis konkurentidest eristuda?
7. Mis aitab kõige paremini usaldust suurendada?
8. Miks on oluline mõista kliendi teekonda?
9. Mis on esimene samm äri skaleerimisel?